Fc LaPa PELISÄÄNNÖT

PELAAJAN PELISÄÄNNÖT:

Valmistaudun huolella seuran tapahtumiin

Ilmoittaudun ajoissa matseihin, kerron myös jos olen estynyt osallistumaan matsiin johon minut on nimetty.

Lepään ja ruokailen oikein ennen peliä/harkkoja. Karkit, sipsit, jäätelö, energiajuomat ja limpparit ovat kiellettyjä ennen pelejä ja pelimatkoilla, samoin kuin pelaaminen puhelimella tai muulla vastaavalla laitteella.

Otan mukaan oikeat varusteet (esim. pelimatkoille peliasu, pelikengät, suojukset, juomapullo, peseytymisvälineet) ja huolehdin niistä.

Saavun ajoissa paikalle sovitussa varustuksessa.

Varustaudun oikealla, positiivisella asenteella.

Olen hyvä joukkuepelaaja

Toimin valmentajan opastuksen mukaisesti.

Keskityn suoritukseen ja yritän aina parhaani, vain siten voin kehittyä.

En pelleile tai muuten häiritse harjoittelua.

Kannustan pelikavereitani. Voin neuvoa kaveria hyvässä hengessä, mutta en hauku epäonnistuneista suorituksista.

Kunnioitan jalkapalloa: itseäni, pelikavereitani, joukkueen valmennusta ja johtoa, muita pelaajia ja tuomareita sekä jalkapallon sääntöjä.

Käyttäydyn asiallisesti kaikessa seuraan liittyvässä toiminnassa (pelit, treenit, WhatsApp, nettisivut)

Kuuntelen ja noudatan annettuja ohjeita.

En kiroile enkä loukkaa käytökselläni toisia

VANHEMPIEN PELISÄÄNNÖT:

Huolehdimme harrastuksen edellytyksistä (varusteet, kuljetukset, ruoka, uni, koulutyö, täsmällisyys, oma-aikainen harjoittelu, maksut ajallaan).

Kannustamme ja tuemme tasapuolisesti kaikkia joukkueemme pelaajia, emme kritisoi. Valmentamisen jätämmä valmentajille.

Annamme työrauhan valmennukselle harjoituksissa ja peleissä. Jos jokin asia painaa mieltä tai jää epäselväksi, otamme yhteyttä valmentajaan tai joukkueenjohtajaan ja keskustelemme asiasta avoimesti ja hyvässä hengessä.

Osallistumme omien mahdollisuuksiemme mukaan joukkueen varainhankintaan (esim. kahvion pitäminen, talkoot).

Sitoudumme joukkueen yhteisissä tapahtumissa päihteettömyyteen ja savuttomuuteen.

Fc LaPa ry

Y-tunnus:1811138-2